Sprawdź też zakładki SPAM / OFERTY / POWIADOMIENIA.
Jeżeli chcesz [cel Twojego klienta], to [Nazwa produktu] jest właśnie dla Ciebie! Ten [np. rodzaj produktu] sprawi, że [korzyść z zakupu].
Możesz zamówić w tej cenie jeszcze przez….
masz możliwość skorzystania z wyjątkowej promocji – aż x% rabatu na [np. szkolenie]:
[ Nazwa Twojego produktu]
Ta sekcja to wprowadzenie, w którym możesz opisać problem lub potrzebę, z którą boryka się odbiorca.
Wyobraź sobie, że użytkownik zarejestrował się na Twój bezpłatny produkt, ponieważ pragnie rozpocząć działanie w dziedzinie X. Po zapisie prezentujesz mu ofertę produktu, który pomoże mu jeszcze lepiej lub szybciej realizować to, czego pragnie. Uświadom mu, że dla osiągnięcia swojego celu konieczne będzie wykonanie kroku Y, a to właśnie produkt, który oferujesz, służy mu jako wsparcie w osiągnięciu tego celu.
Twój produkt stanowi kluczową przewagę, pozwalając użytkownikowi na bardziej efektywne działania i znacznie większe szanse na osiągnięcie zamierzonego celu. Poprzez świadome uświadamianie klientowi, że jesteś z nim na tej drodze i rozumiesz jego potrzeby, budujesz mocniejsze połączenie i zaufanie.
Odkryj korzyści płynące z wybrania tego produktu!
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
Podkreśl, jak zmieni się życie klienta, gdy zacznie korzystać z Twojego produktu. Spraw by poczuł, że ten produkt jest mu niezbędny i wywołaj potrzebę jego posiadania. Możesz też dodać wezwanie do działania.
pokaż co zawiera
[element nr 1] np. nagranie webinaru
Dodaj informację korzyść jaka płynie bezpośrednio z tego właśnie elementu produktu.
[element nr 2] np. nagranie webinaru
Dodaj informację korzyść jaka płynie bezpośrednio z tego właśnie elementu produktu.
[element nr 3] np. nagranie webinaru
Dodaj informację korzyść jaka płynie bezpośrednio z tego właśnie elementu produktu.
[element nr 4] np. nagranie webinaru
Dodaj informację korzyść jaka płynie bezpośrednio z tego właśnie elementu produktu.
wezwanie do działania
Jeszcze raz podkreśl główną obietnicę korzyści. Poinformuj, że tylko przez najbliższe x minut, można osiągnąć cel y zamawiając wcześniej produkt z % taniej.
47 zł
cena regularna 189 zł
Możesz zamówić w tej cenie jeszcze przez….
Z mojego produktu skorzystało już x osób
Użytkownik w całości zapoznał się z ofertą i to ostatni moment, aby przekonać go, że zakup Twojego produktu będzie jego najlepszym wyborem w ostatnim czasie 🙂
Możesz zamówić w tej cenie jeszcze przez….
Nazwa Twojej strony – Polityka Prywatności