POBIERZ [typ produktu] BEZPŁATNIE!

Nazwa Twojego produktu

W 1-2 zdaniach opisz, w jaki sposób Twój bezpłatny produkt może wpłynąć na Twojego odbiorcę i w czym może mu pomóc.

Pokaż odbiorcy, jak produkt może pomóc

Opisz krótko najważniejsze korzyści, jakie zyska odbiorca po skorzystaniu z bezpłatnego produktu. Stwórz wizję przyszłości, na jakim etapie znajdzie się odbiorca, gdy wdroży Twój produkt w życie.

Używaj prostego języka, unikaj zbędnych sformułowań i zbyt skomplikowanych pojęć. 

Opisz produkt w skuteczny sposób – pokaż, jak działa i co go wyróżnia. Podkreśl, na czym Ci najbardziej zależało podczas jego tworzenia. Opisz najważniejsze cechy, łącząc je z korzyściami, jakie przyniosą użytkownikowi. Stwórz obraz, w jaki sposób Twój produkt ułatwi życie odbiorcy i pomoże mu osiągnąć konkretne cele.

[Nazwa produktu] pomoże CI....

Tu znów wypisz – już konkretnie w punktach – w jaki sposób bezpłatny produkt wesprze Twojego odbiorcę

W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.

W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.

W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.

Cześć, z tej strony xyz

Opisz w tej sekcji siebie w kilku zdaniach.

Pamiętaj – skup się na wartości dla klienta: Choć jesteś głównym bohaterem tej opowieści, pamiętaj, że to nie o Tobie jest cała historia. Koncentruj się na tym, jak Ty i Twój produkt może pomóc użytkownikom. Zwróć uwagę na korzyści, jakie otrzymują dzięki współpracy z Tobą. Daj im powody, aby uwierzyli, że są na właściwej drodze.

Możesz też opisać swoje trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo co Twój odbiorca. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi on może osiągnąć swój cel o wiele szybciej. 

Z mojego produktu skorzystało już x osób

Sprawdź opinie na temat produktu x

Ostatnie wezwanie do działania!

Użytkownik zapoznał się z bezpłatną ofertą i to ostatni moment, aby przekonać go, że Twój lead magnet to to, czego teraz potrzebuje.

MIEJSCE NA KOD TWOJEGO FORMULARZA ZAPISU

Nazwa Twojej strony – Polityka Prywatności

Projekt strony: ulawrzosek.pl
Ten szablon strony kupisz na szablony.ulawrzosek.pl